töjningskrabb

vaknar.. å töjningen i ena örat känns liksom smetig.. BOOOOYA!
infektiondeluxe. vafalls? ungefär aldrig varit ngra som helst problem innan.
töjde ju från 12mm till 14mm när min tunnel gick sönder å jag stoppade i ett
par gamla töjningar.. känns rätt surt eller. men baddat med alkoswabs.. å så
rentgjort med nykokt saltvatten.. stoppade i töjningskringlan timman senare..
men stannade  på typ 8mm.. fan hoppas detta styr upp sig nu närmsta dagarna..
om inte..  vad göra.. hejdå töjning så länge.. ännu ett dagens i-lands problem?

aja. finaste duden ligger här bakom mig å jag tror jag ska krypa ner jämte..
/nöjd bryd

ps. bästa är att m & m's redan börjar ge med sig.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0