suckyouverymuch

nu jävlar ska ni få höra.. dagens i-landsproblem!

vad ska jag dricka ikväll? inte för att jag vill.. men för att jag känner att jag måste..
allvarligt.. vem pallar sitta på bärseback mellan kl 18-00 nykter?! inte jag iaf
- i just ain't man enough

sååå dilemmat är..

1. ska jag dricka det gänget med öl, cider å kir som står välkylda i min kyl
eller
2. ta mej bort till ica med all min pant så att jag har råd att köpa ngn billig läsk att grogga på
tillsammans med en utav flertalet spritflaskor som bor hemma hos mej?

and this is why it's a problem..
1. det är kallt ute. 2. jag är lat. 3 jag vill inte dricka sprit. 4. det är tydligen fäst imorgon med.
5. jag har inga pengar. 6. så det jag har hemma är det jag får dricka. förutom att läsk måste
inhandlas. 7. eller ska man göra som bäästis.. å blanda ut vodkan med vatten kanske?!

JAG ORKAR INTE FÄÄSTA! jag orkar inte bli full. jag vill inte bli full.
MEN
jag kommer fäästa. jag kommer blir full.

TRAGICFRIDAY! TRAGICLIFE!
plus att jag är fattigare än fattig. hata leva på csn.

S U G M I N R O C K N R O L L P E N I S ! pls


Kommentarer
Postat av: Maattis

Fröken Kärlek. Nu äre som så, att vatten och sprit får man bara dricka när man redan är skitfull ;)

Och du, Ya aint need to go shitfaced just for having à gooood time! Gud här talat. Loveya!

2010-10-15 @ 16:03:14
Postat av: Lina

Där satteru ord på va ja känner, cheeeck!!!! Meeeen ja kommer väl förbi bb å är säkert fullare än ett otomt glas som rinner över....



OOOCH sprit och vatten va när man körde ölspelet och bara drack sprit och sen sov hela förfesten å körde järnet 24:00 framåååt!!!!



ps jag dricker nu sprit kaffe och mjölk och jag får skriva konstigt då!!!

2010-10-15 @ 18:11:30
URL: http://ohlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0