oskar linnros - annie hall

biten är vacker. och det har blivit en hel del repeat. finns inget som trollbinder såsom ord.
relevans är orelevant för det finns ingen. poesi för poesins skull. som honung på min frukostgröt.



om du vore mer som mig | skulle jag gå ner på dig | om du vore mer som hon i annie hall
ännu en så länge vän|ännu mer för länge sen | som jag blev förvånad över något som någon sa

säg mig att det finns något mer | mer än bara droger och dagen efter
säg mig att det inte var det här det var | säg mig att du kommer bli lite mer som annie hall

om du vore bränd som mig | skulle jag gå hem med dig | skulle du vara allt jag ngnsin velat ha
men en än så länge vän | vakna i en främlings säng |och säga gud vad du va söt när du var barn

säg mig att det finns något mer | mera än ikeasoffans tystnad
säg mig att vi har någon överraskning kvar |säg mig att du kommer bli lite mer som annie hall

om vi bara vore något mer |mer än bara nästan lika snygga
om du inte vore som dom här i stan |om du bara kunde bli som jag och annie hall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0