ms misery

jag gör aldrig ngt vettigt. iaf högst sällan.
och saker och ting blir lätt ångestladdade med det i bakhuvudet.
undrar vad som krävs för och av mig för att ändra på det?

motivation. vilja. disciplin.
tror ni dom har det på burk borta på apoteket?


just idag är jag väldigt missnöjd med allt. rentav misanpassad.
studentliv i örebronx rapetown har ingen som helst klang.

samtidigt är jag ganska övertygad om att saker komma kännas annorlunda imorgon.
jag saknar kontinutet i mycket av mitt tyck och tänk. det vet jag om.

usch. på mitt liv. jag vill inte vara här. inte idag.
fast det är klart, bästis kommer ju ikväll.. so i think i'll stick around.

Kommentarer
Postat av: Maattis

2010-10-20 @ 14:11:39
Postat av: Maattis

Oooops, råkade bli blankt.



Men du kärleken, dagen är grå och inget humör på topp. vi slår våra kloka huvuden ikväll och sen ska du se på fan att det sätte sprätt på både det ena och det andra! NEMAS BBY!

2010-10-20 @ 14:13:54
URL: http://hoboismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0