fighterspirit

wuuups! råka dra fyra första avsnitten true blood säsong tre ikväll. junkie. jes.
min man med. fast han är bara på säsong två.. moahahha..

har lite trix å fix att styra i ett par timmar till sen kryper jag till kojjs.
tänkte för övrigt börja mitt nya liv imorgon. nu få det vara slut på feta rövar å tysen finnar.

ibland känner jag mej sådär löjligt religiös - att min kropp är min själs tempel.
å i ett ruttet tempel kan ingen må bra. därför är det fan dax att get to buisness.

this autumn will not get the best of me.

LOVE.



/theyearwastwodoubbleoseven





Kommentarer
Postat av: wifey

min alskade fru. ett tempel som hyser ett sadant hjarta och en sadan sjal kan aldrig vara ruttet. love you always.

2010-10-13 @ 08:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0