den lilla staden vid havet

inte mnga knop idag minsann. läst lite ur kjell östbergs bok om
radikaliseringen under sextiotalet. men mest kollat film. farväl falkenberg.



vet inte vad jag ska tycka om filmen egentligen. men sevärd. jo det får man nog säga.
tankeställare. rätt emo.  livet har sin gilla gång. alla går vi från a till b till c.
men var vi väljer att göra under delsträckorna är kanske inte alltid samma.
och kanske det som gör livet värt. ändå. när allt kommer omkring. joråmensåatte.

aja. det är måndag idag. och jag borde plugga mer. mojsålänge.

Kommentarer
Postat av: lotta

Jag gillade inte den filmen. Förstod mig antagligen inte på den :P

2010-10-21 @ 09:15:11
URL: http://elvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0