pluttinuttsnuttsaknardej!

hej-ejj bloggen. ann vicious är gräs-änkling å jätte ynklig fram tills på onsdag.
s a k n a r   m i n   b  ä s t e   m a n   j u u u u u ! kul att sova själv. nej.
kul att laga mat själv. nej. kul att komma hem till tom lägenhet. nej.
kul att det inte ens gått tjugofyra timmar sen han åkte å att jag redan
är helt sär-plutti-nutt-snutt-saknar-han! LOVE är fan farliga grejer. men jag gillart!

i försök att gnaga bort saknaden ska jag packa bananoslådos nu iaf -
å sen ikväll ska jag dricka kaffes med bäste mallan! vääärt.


hah - blev taggad på fin bild från bonna 2010 innan idag. tjääj med ngt dimmig blick - c h e c k !
ps. lite sådär lost känner jag mej nu utan bästis å juuuu. pluttsnuttgullefjuttnutt. KOM HÄÄÄÄ!

Kommentarer
Postat av: Maattis

Din man saknar sin kvinna!

2010-11-29 @ 23:43:24
URL: http://hoboismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0