mattafix - spin that shit

FUM avslutat kl 2139. fenomenalt. rentav historiskt.
speciellt med tanke på att ny organisation och tillhörade nya stadgar blev genomslagna.

aja. packa nu. skriver väl ngn liten rad innan jag kryper till kojjs.
baggis ngn nostalgisk tillbakablick kring mina år som campusboende.
sista natten som sådan inatt ju. slutet på en era. jeppjepp.

liten sorgklump i magen allt. men det får man ha. därmed inte
sagt att jag inte tror att kommande kapitel kommer bli eeeeeepiiiiiiic.
för det tror jag! big city life here i come. KÄRLEK!

/soon no maas campsugal

ps. mattafix - big city life.

[mest bara för att dom faktsikt sjunger just 'big city life' i refrängen.] HÖHÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0