du kan va en halv gul sol

blir inte mkt blogg nu. mest bara skola å el-skling! så är det.

sitter på bibblan nu iaf. slängt iväg mail till studievägledare å allt.
gäller kommande termin - historia c - i den ingår c-uppsats.
men jag behöver inte skriva tre stycken för att få ut min examina.
utan det räcker med två. inom pedagogik. å min inrikting - svenska.

därför tänkte jag som så att jag lätt läser andra kuser motsvarande 15 hp
som främjar mitt arbete som yrkesverksam lärare mer.. än vad en c-uppsats,
kommer göra. visst fördjupningar är sweet. men hellre ämnesdidaktik å övergripande
ämneskunskap i historia. så det så!

aja. vi får se vad tjommen svarar. hoppas på syo-date rentav nästa vecka iaf ^^
höhö.

nu ska jag läsa. vi har skönlitterärt på historiamenyn. mysigt! PUSS.



ps. maattis - finns ingen som han! <3

Kommentarer
Postat av: Maattis

Du vet den där drömmen man kan ha ibland - som man helst aldrig vill vakna upp ur. Det är en sån känsla jag har med dig hela tiden! <3

2010-11-18 @ 14:44:25
URL: http://hoboismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0