grilla kotten

lupps sexmästeri styrde upp grillning på kotten igår. kallt vare! men ganska väärt ändå.
hängde lite på grakotterocken å drack billigt vin också.
posade bilder med fröken mandy att mms-terra fröken rannamaa mää också. lätt värt!

planerade för söndagsfylla med diego å jacob å. kändes som en jävligt bra idé igår..
men just nu.. mindre bra idé! bakis? -jag? - nuförstårjaginte?! höhöh. menmen.
vi får se varse blir av.. björnstugan var nog planen iaf. tror jag.

ikväll blire förödelsedagsfääst hos mop. försöka ta det lugnt.
återkommer med rappotering imorgon ^^
hubbe-lito är i stan med. borde styra iväg ett sms till han å planera för kaffedate.

jomensåatte, nog bäst jag tar tag i mitt liv nu då. men först langar jag bilder från igår.
sen dusch. hämta cykel. dricka kaffe. styra inför fääst. dricka lagom määd öl. åsåntdära.
bra plan. i can doit.

men iaf
här kommer litta pics från igår! langat dom på fäjjan å pixbox åsså.
crazymaniacexposureduuvääät
.












/dukanvarosaihåret

Kommentarer
Postat av: Lina

Lite som en fail känns det att jag inte lyckades ta mig förbi när det är krypavstånd... Men det blev film och somna innan 10 för min del... FAIL vare!

2010-05-08 @ 14:53:28
URL: http://baralinas.blogg.se/
Postat av: Beauty Public Relations

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0