tjugoförste

idag ska det städas, jobbas å sen gås på kjolphest. kommer se massa håriga ben.
lite rädd är jag faktiskt. karlaklungor i kortkort är ngt jag klarar mej ypperligt utan, men men..
ngn gång måste ju vara den första?

även.. känner mej rätt kry idag.. härligt. knappt slemmat eller hostat hälften av vad jag brukar..
fanta-tast-iskt.

å imorgon blir det arla morgon. lär väl stiga upp kl nollfemtrettio eller ngt..
tåget går från station kl åtta, men ska ju styra iordning mej för kyrkobesöket å allt
innan jag sätter mej på tåget [systerdotra skall konfimeras]

eftergalejjet blir uppe hos sveto på lastbilsstopp i jumby, samma lokal som
älskade ungen hade sitt dopkalas i.. fan va tiden flyr..
ofta har hon åldrats ungefär fjorton år sen dess.. jag med då.. va fasen tar tiden vägen?


avslutningsvis - press pose pls



Kommentarer
Postat av: lotta

Då behöver du ju inte gå och lägga dig inatt ;)

2010-05-21 @ 11:17:58
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: ann vicious

@lotta: hahah nää jag kör dte nog lugnt ikväll å drar hem runt midnatt.. gäller ju att vara fräsch imorgon.. god förebild å sånt dära ;)

2010-05-21 @ 11:37:45
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0