jumby is takin ovah

jag borde skriva pm till dk 3 nu - som fään. men jag ooorkar inte. motivation equals NOLL!
tror jag skiter i det helt.. försöka styra det under sommarlovet lr nå istället!
riktar in mej på dk4 istället. mjoo så fåre nog bli!

över till annat - gårdagen. mytche trewligt! anlände till mop runt kl tjugotvå.
drog två gin å tonic å ngra nävar grillchips. pussade på min man
å tjötade med hans kalasgoa vänner. skrattade så det räckte å blev över.
postitive vibrations indeed.

sen buss å ner på stan. blev brutalpåhoppad av bästaste linda vilket slutade i ngt som
för lindas del kändes som om hon brutit handen [så var inte fallet sen, som tur väl va].
då min balans var käss å vi föll som en kluns i asfalten. stack'arn! skärpning på min balans!

även.. jumby invaderade fan örebronx igår.
jag, linda, philips, hubbis å sen på korgen snubblade vi över mr olof.
å i fredags vare en jumbytrummis som smiska skinn i ett av banden på grankotterocken.
summerande ord: watch out - jumbymaffia is takin ova ze place!

här har ni litta bilder. mofockas. pusslöve.









nehopp. dusch å så. sen buss till rosta å annanaspaj med philips, anni å hubbis. nille mää.
fiiint. pusspåre.

/paj'arn

Kommentarer
Postat av: Staffan

Aa, jag ville liksom inte ha en blogg som va så tydligt förknippad med mitt namn... mest för att morsan hittade den när hon skulle eniroa(?????) mig för å kolla om adressen ändrats när ja flyttade :P



för mig blidde det jessica å carros födelsedagshadiraj men med folköl och lite lugnt sådär.. men ni ser ut att ha haft det crazyawesome minsann!!

2010-05-09 @ 21:30:39
URL: http://baralinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0