inför byebye imorgon

imorgon jäklar smäller det.. LUPPs avskedsfääst. hitills femtio biljetter sålda.
hääärligt. blir min sista grej att styra upp i rollen som sexmästarinna för LUPP..
[förutom kjolphetsen med teknat den tjugoförste maj - reklam reklam!]

men ja.. sista evangemanget alltså.. nervöst.. ska både toasta å hålla tal.. egenskrivet..
inte så nervös at prata inför folk.. men betydligt mer nervös över innehållet i mitt tal..
kommer jag nämna vad som nämnas bör, kommer jag lyckas mixa gammalt å nytt..
kommer ngn somna? bua? gäspa? gråta? spy? time will tell.

men aja sista sexmäst mötet nu kl 16 inför morgondagens äventyr.
en hel del att styra upp. men hjälps vi åt så kommer det gå finfint.

sen kl 17 avslutande sektionsmöte å smörgåstårta..
sen tjälistackfääst å hutlösa mängder av gratis vin ^^
tidig kväll blire dock för min del.. väldigt ganska nyktert också..
BIG DAY 2MORROW!!


avslutningsvis pungar jag upp en bild på puffes hemsnickrade plansch.
fulsnygg. i like - du med då!? <3



/talskrivarn



Kommentarer
Postat av: Jennsan [Fotografi & Makeup]

Sv: Wow tack så jättemycket :) Tuff stil du har btw! Diggar't!

2010-05-12 @ 17:57:34
URL: http://jennifermeidell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0