väla shopping

mor far bror å så jag drog downsouth till väla helsingborg

bror hade spenderarbyxorna deluxe på sig
och gjorde av med jag vet inte hur mnga ziljoner dollar.. knappt avis! JO. wääääh

jag plockade mest bara hem lite random bra-å-ha-stuff
heatprotection till håret.. nya lösögonfransar [singelettes] plus lim å remover till dom mää..
å en roll-on.. anti white marks.. hell yeah!
å så söta små rosetter i skinnimitation
[letade efter en stor men hitttade inte nån bra så fick bli två minisar som kompensation så länge]

sen köpte jag två mjukiskjolar, en svart å en leopardig, litenväskamednitar
å galet snygga svarta leopardstrumpisar på gina
[såg strumpisarna på mallans blogg, å dom skapade ett galet måste-ha begär ^^]



å bäst av allt - jag hittade china glaze matte magic.. spanat efter det hur länge som helst..
n finally it's mine! det är ett top coat som gör att dina lack får en matt finish på nageln..
aaaa, tänk dig sotsvart.. mattrött.. aaaaa.. sååå snyggt!
[sen att det ser ut som sagg i flaskan får man väl helt enkelt ha överseende med, höhö]



/glazeyou


Kommentarer
Postat av: Mallan

haha göttttt, dom är lite värda jaa, leopardisarna alltså!! måste nog köpa ett par till snart innan som slutar sälja dom, mina börjar gå sönder..

2010-03-29 @ 23:47:09
URL: http://choosename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0