tisdag idag

fruuuuuuuukost.. ett av mina bästa.. dä vet ni!
kaffes med kesella combo linfrön honung å valnötter..
slängde i ett gäng frysta blåbär&hallon med.. fint dä!

inte tvättat håret på sådär länge nu igen.. två veckor..
frånsatt en genomsköljning med colouredhair aftertreatment efter onsdagens spraykam deluxe..
detta resulterar hurusom att dagens fripp equals kepa..
för jag borde tvätta håret.. 4 real.. rätt fettigt nu.. aaaaaaaaaaa
aja, jag är lat!
[och orka tvätta hårajäflet hela tiden when the colour only goes pooooooff!]



nää om man skulle ta å dricka upp resterande av det kalla kaffet.. borsta gaddarna..
sen dra ner till rannamaa for sum serious historyplugg.. omensåatte, så blire..
moj moj!

/talk2me

Kommentarer
Postat av: Lina Staffan whatevaahhh

Åååh jag är så pepp på rött hår jag med... kanskekanskefårlase... Och du vet att jag skyller det på dig för ditt e snyggast of doomndeathfromredheadhell <3

2010-03-11 @ 11:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0