söndagar är utav ondo

söndagar.. wääääh
jag klarar inte av dom

allt dom ger mej är en känsla av blähä..
dom får mig att se på mitt liv som grått tråkigt och inrutat
kinda over before it started.. suuuux

och jag vet att det är söndagens konstiga kemiska beskaffenhet som har den inverkan på mig..

men eventuellt att detta söndagsbärande virus börjat sprida sig till mina måndagar med..

MADNESS

känns som om det bara är en tidsfråga innan det förpestar
tisdag, onsdag, torsdag fredag och lördag med.. and then.. then i'm fucked.. big time..


adventure where art though..?!
get me out of here
give me sumthing to breathe for

eller ge mig bara förmågan att uppskatta det jag har!
ska det vara så jävla svårt

note2self: gräset är inte grönare på andra sidan

sunday bloody sunday [ignite covers U2's gamla dänga]


/söndagarärutavondo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0