konsolideringsfasen

nu fåre räcka 4 now.. lapat i mig kunskap om domänstaternas utveckling mot statsstater
i stora delar av europa under 1500-1600talet.. med konsolideringsfas och allt vad det innebar
[ordbajssorry] men det är intressant - jag tkr det iaf

och en liten del av mig vill visa er att jag faktskit lär mig ngt, var dag
det är inte bara supa kn'lla och slåss..
det är idogt och numer ganska målmedvetet pluggeri från mitt håll också


ska hemom och dumpa av dator och kurslitteratur nu.. sen strutta ner till bärseback
för städ och påföljande möte..

sen vet jag inte riktigt vad det blir.. film kanske.. styrt hem confessions of a shopaholic..
i mitt försvar till val av film har jag inget att tillägga..
mer än ett långt uttdraget och kanske ngrlunda högt; moahahahahahhahahahahahahahhahaha

/tönten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0