jag har blivit förkyld

morrn morrn

vet ni vad.. jag har blivit förkyld.. wtf! när hände det liksom?! missinassa? [läs mitt i natten]
inte okeii.. därför börjas dagen idag med mellantung metalcore..
[trots allt lite tidigt på morgonkvisten ännu, å jag har grannar som inte borde störas alltför mkt]

varför börjas dagen så då?
jo, för att jag är arg,.. på mitt immunförsvar.. wääääääh

so here you go lads: caliban - the beloved and the hatred

immunförsvar tell me.. where is your.. where is your.. where is your love? ^^


/thesamllerthekeysthebiggerthelocks

Kommentarer
Postat av: lotta

Då är vi två som är förkylda. Uschans.

2010-03-02 @ 11:01:36
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Elin

Annie, jag varnade dig åtminstonde. Men tänker inte riktigt ta på mig ansvaret för Lottas förkylning. :P

2010-03-02 @ 12:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0