den obehagliga medelmåttan

kl 0359 - hemtentan har fått fingret å är redo att lämnas in i befintligt skick..
måtte det hålla, plsplspls! plsplspls! snällararasötaunderbara

jag har smink i halva ansiktet å känner mej jävligt slanig..
så därför lägger jag in en ngt äldre tillika mindre slanig och blå bild istället.. dä ä fint!



i övrigt var på jays dinner att mr mad potters place.
kan fortf. inte riktigt fatta att damen verkligen verkligen ska flytta.
madness. madness. [man får älta när man är ledsen över saker]

hur jays liv svängde och sparkade upproriskt bakut
får mig att fundera över hur mitt liv kommer se ut om ett år från nu?
kommer jag fortf. bo kvar här? fortf. sitta uppe halva nätterna å lite till dagen
innan inlämningsuppgifter skall in. kommer jag fortf. våndas över alla rynkor.
ångra det jag aldrig gjorde. gräma mig kvar i det. aldrig göra ngt åt saken!

ibland känns det som om allt var menat att bli så mkt mer. men att jag valde fel väg i vägskälet
jag ställdes inför back in ze days. att jag sumpade alla mina chanser. att det jag har kvar att
hämta i livets lotteri är ett medelmåttigt svensson liv i ett medelmåttigt avlönat yrke,
med medelmåttig bil å ett medelmåttigt hus i en medelmåttig stad med en medelmåttig hund

samtidigt. jag måste sluta undra över det som aldrig blev. för när jag tänker efter..
visst var det inte länge sen jag hasplade ur mig orden om hur jävla lycklig jag var..
jag måste bara komma ihåg att inte glömma bort det.. mitt liv är här, är nu..
det kommer aldrig bli vad jag aldrig gjorde det till..
men det kommer att bli vad jag från och med nu väljer att göra det till..
för when it all comes down.. tror jag ganska benhårt på att man är sin egen lyckas smed!

aja. time for ann fuckface vicious att borsta gaddarna å ta ngn
timmas powersleep innan det är dags för hemtentamensinlämning..

allmyluvkinda

Kommentarer
Postat av: Nettish

Du har så rätt socker. Ingen idé att se bakåt. Det är bättre att blicka mot framtiden och se vad man kan göra med den.



Även.

Medmåttigt behöver inte vara dåligt. Tråkigt kanske, men inte dåligt. Fast det som är tråkigt går att göra fantastiskt oxå.



Bra jobbat med hemtentan! =)

2010-03-26 @ 08:27:53
URL: http://nettish-lookingforlove.blogspot.com
Postat av: ann vicious

du är så jävla fin nettan! <3

alltid lyckas du få ett leende på mina läppar! :*

2010-03-26 @ 10:36:50
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0