dagens outfit

har jag sagt att jag har en grym mobilkamera plus en clean spegel
å viscious belysning i min fotostudio [läs toalett]?
inte? kanske inte så konstigt när jag tänker efter.. cause that would all be liiiiiiies

meeeeeeen man tager var man haver.. å idag har jag ett mästerverk på g..
som jag valt att kalla 'dagens outfit'.. wööwööö.. ganska innovativ är jag ^^ sweet

bästa är att ni klart å tydligt ser alla detaljer, wich a spent hours on
å sen dom tre basplaggen i sig.. rätt svåra att få tag på.. kinda mission of life and death..
but i will reveal my secrets to you.. 'cause i can
and 'cause we all love sum adrenaline-mission-of-life-and-death-kickin ^^

långt linne - gina tricot | randig tröja - hm | kjol - lady jay | leggins - mamma | skor - hemköp


/innovatören

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0