vecka 24

jag ger er min vecka i bilderkomboord. joråsåatte.



1. mitt bror är ett mucklo. världens bästa mucklo. å ikväll ska vi dricka ölen å hitta på hyss tillsammans. lätt värt. 2. hängde med natta å hennes doggelito malte i torsdag efter jobb. myyyys. 3. far bjöd familjen på pekinglunch i onsdag.. lyxlir. sen drog vi upp till netto å brände åttahundra pix på nötter å ramlösa?!?!..vi vet fortfranade inte riktigt vad som hände..hahah. dyrt blev det iaf. 4. skulle köpa kvarg så promenerade ner til ica maxi.. råkade köpa både sol-lotion, torrschampoo å ny bok också.. dyrt företag. 5. vår gamla katt chips, femton år till hösten ser lite ut som "E.T phone home" hahahahah 6. kungabröllopet står mej upp i halsen.. å när jag insåg att det på ena sidan av ramlösan inte längre står 'ramlösa'.. utan 'grattis' då höll jag på att smälla av. kräkblä. men såhär i efterhand måste det erkännas att jag kollade dryga timmen på bröllopet på tv idag å när numer prins daniel torkade bort en tår under ögat efter att han å viktoria sagit ja till varann vare så en annan snyftade till lite också.. 'nuff said! 7. skånemejerier har släppt en ny smak på sin a-fil.. lingon-kanel.. do i need to say any more? MUMS!
8. jag å wifey hänger i tvågäng å dricker öl denna helgen. lätt värt. ikväll blire screamers festival.. i'm gonna go nutters.. that's the only way to stay alive in this town ^^ nääädåå. jooodååå.


nu ska jag färga håret, knäcka en bräsa å styra upp inför kvällen. laters.

/jagharvärldensfinastevänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0