dömihövetpunktcom



smålänningen, ljungbys morgontidning, det är en fin tidning. kansche.
å det är alltid lika spännande att se vad man enligt dom svarat på den frågan man fick.
så med förväntan i luften slog jag upp dagens tidning å fick en 'slap-'in'the'face',
prick som väntat.

ni vet dom ställer en fråga. sen diskuterar man lite om den. dom skriver så pennan glöder.
ungefär en hel sida med oläsligt klotter. sen när dom kommer tillbaks till kontoret så
klipp&klistrar dom ihop en fint svar, som man personligen tkr stämmer illa överens
med det som sas. ungefär så som dokusåpaskiten manipuleras. hahahahahah.

mitt svar var kort å koncist: grundlönen är för kääss! dessutom har jag redan gjort mitt yrkesval.
sen började jag bubbla om lumpen.  men eh vafan mitt riktiga svar hade ju framställt
mej ungefär lika bright som det som stod i tidningen. så ja. tomatoe - potatoe.

men sista meningen i svaret skulle vara.."fast jag kan inte påstå att jag är intresserad
av att kriga. så lumpen skulle mest vara för att få mer självkännedom" det är en jäkla
skillnad. nu framstår det ju som att jag skulle kunna tänka mig att kriga för att få mer
självkännedom - hemskt! fast när jag tänker efter.. jag är rätt hemsk.
så ja, fuck up and shut you!




ps. glöm aldrig att man är tjugofyra tills minst dagen efter man fyllt tjugofem ^^

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahhahahahahah!!!

2010-06-27 @ 11:52:09
URL: http://kanelhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0