påtisdagpåtorsdagnääpåonsdag

hah - jag har inge vettigt å sääääga. men jag skriver ändå.
midsommar har styrt upp sig idag.. hubbe invitade till gnustorp.. låter lite farligt..
men mer farligt att sitta hemma å uggla så jag vars game.. gnustorp watch out - here i come..

annars då. ni kan kalla mej mother of onions. självutnämnd.
jag och mallan håller på att skaffa oss kodspråk deluxe. så till helgen som kommer
hoppas vi starkt på dubbellökfääst. ba så ni vet! we are the smskings!
sextio procent av min inkorg består av sms från donnandeluxe -
ni vet hon som är snygg även när hon grimaserar ^^ to see for yourselves - click here! <3



nähäää. sova nu dååå. lite. kanske. man borde. så man inte sover bort hela sin
lediga dag imorgon. i övrigt alla som läser detta å bor i ljungby är härmed
tvingade
att testa på onsdagshembygdsparkhäng! SÅDETSÅ!
seeya2morrowthenatsevenPMfuckfaces. love. a medium rare one.

Kommentarer
Postat av: Mallan

hahaha men vad söt du är! :) jaaa jag väntar på rapport ju, angående dubbellökfäästen?

2010-06-26 @ 13:41:34
URL: http://choosename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0