sjätte juli gdamn

lite halvt uppe med tuppen idag. hade en sval natts sömn. annars äre ta mej
tusan bastuvarmt här uppe i gästrummet twentyfourseven. ungefär.
men igår så. skönt.

planen idag innan jobb tror jag blir lite systuga. köpte ny tischa på hayride.
plus jag lovat natta att styra upp en av hennes. sömmerska comin' up.
tar det på overlocken så är dom game på fem minuter var. sweeet.

även wifey smsa om erbjudande att bli kånnabo fram tills på torsdag.. det lockar..
så ja.. i might leave djungebly 4 a couple of days.. men man får se..
wifey är dock mitt bästa och mesta livselixir denna sommaren.. unconditional!

helgens shopping;
  • blå tischa med schnääg brud
  • halvlökigt anniefjortonnecklace [jag gillart, wifey med då]
  • å så en störsthårblommavinner



/playonemoreformyradiosweetheart


Kommentarer
Postat av: wifey

RIGHTBACKATYA!!

Utan dig i krokarna hade det här vart the worst summer ever! Istället har den liksom blivit en av de bästa på länge, sån jävla LYX att få träffa dig så ofta. fan att jag snart flyttar till halmstad...Ses ikväll älskade wifey!!

2010-07-07 @ 17:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0