särenlök

här skrivs det fasen inte mnga tecken nuförtin. busy livin'. lr ja. wörking är nog mer rätt.
lr båda delar ta mej tusan. mår fint som fan. trodde denna sommaren skulle bli sämst..
men jag hade nog fan fel där. har hittat en styrka å en tro på mig själv som jag ärligt
inte visste fanns. and when it all comes to an end.. så äre sakerna man aldrig gjorde som
man kommer ångra mest.. så ja, jag kör hårt i sommar!

it's better to burn out than to fade away..

även,
senaste-tiden-resumé i bildkollage. ovanligt. innovativt. föränderligt. nytänkande.
HAH, pls shoot me.



1. firade midsommar i gnustorp. åkte traktorflak å drack skumpa. jävligt värdo kväll med bra början å slut. bästa midsommarn ngnsin? [å det säger mest ngt om misären jag brukar uppleva, hahah] 2. oskar linnros är nog fan lite av det snyggaste som går i ett par skor just nu. mest bara för att han skriver sjukligt värda texter. å jes, jag är en textjunkie. skriv ngt grannt and i'm yours. från och med du. 3. på ica maxi har skyltdockorna blommiga bh'ar å svarta jobbarbyxor.. fin combo där. säljer baggis som smör i solsken. NAT! 4. jag är jävligt snygg på jobb. ba så ni vet! 5. vidare så har vi bajsspary på jobbet, inne på damtoaletten. manligt. 5. drog logdans å spontanäventyr med hubbelito å kim till södra sandby förra helgen. där hade dom även lyxpizzor. vad exakt det egentligen innebar redde vi dock aldrig ut - men det låter ju grannt! 6. körde till växjö med systerdotra mi i onsdags. hon köpte experia x10 sen drog vi senaste twilight filmen på bio. galet värt! älskar ungen mer än livet självt! 7. kom hem efter hayridehärj uppe i hultsfred idag. bakis rödtonadhud å ngt trött. men lätt vääääärt! riktar speciellt tack till mr skog som satte fyr på mitt hår plus högra ögonbryn å fransar. är lite svedd. men annars så syns det inte mkt alls mer än att topparna på de brända delarna är vita, men fan va det luktade bränt dock. å jävel vilken chock näre bara sa 'poff' i håret. flametorchfeeling. hahahah. lärdom: ge fan i tömma en hel sprayburk i huvvet hädanefter!

sådär. tusen kilo text. varsågoda.


Kommentarer
Postat av: Mallan

haha annie "mr skog" jag dör! hemliga bruden är igång hahah

2010-07-06 @ 18:25:30
URL: http://choosename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0