artonde

jag är deppmongodeluxedeluxe. reason: to little sleep. cure: sleep.
faktisk åtgärd: film deppmonga å sen sleep.

även.. calle sa bästa kommentaren om min lördagsutstyrsel..
lr ja, det började med att han sa att jag var fin i min hårblomma..
tack sa jag.. den matchar inte riktigt resten av utstyrseln, men va fan..
jag hänger på mej det som är grannt å sen om det sticker ngn i ögat så whatevah..
då svarar calle: -ja.. du är minsann lite som en julgran..

hahahah bästa på länge!




/thexmastree

Kommentarer
Postat av: wifey

audrey tatou, släng sig i väggen! mygosh! min wifey är schnöggaste donnan i världen.

2010-07-19 @ 10:52:11
Postat av: ann vicious

du kan va schnäägaste i världen wifey! <3 MISS!

2010-07-20 @ 11:33:08
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0