sura äpplen

sitter på uni, närmare bestämt bilbergska. käkar frukost, å inväntar emma.
vi börjar vårt nya studentliv idag.. uni alla vardagar mellan kl 9-15.. minst..

emma och jag har läst fyra terminer svenska ihop,
å ska nu axla tre terminer hiostoria ihop också,
terminsstart nästa vecka. wiiiii, jag ser fram emot det.
ganska trött på svenskan nu. bläääää.

i övrigt skulle det vart opponering på min c-uppsats idag..
dvs, om jag hade haft ngn.. men det har jag inte..
men ska försöka styra det paralellt med historian och kvällskursen denna terminen..
det kommer bli tufft och mkt.. men jag får skylla mig själv..
bara till att bita i det sura äpplet..

aja. dags att slå upp böckerna nu då. moj på ett tag.

/pluggarn

Kommentarer
Postat av: Nettish

Klart du fixar det! Du är ju bästaste Annie så det kan inte annat än gå bra...såklart. =)

2010-01-12 @ 03:53:40
URL: http://nettish-lookingforlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0