morgontjaffs

varit uppe och tvättat sen kl halv åtta [klapp på axlen nej inte axeln småland represent pls]
idag blire faddertjofräs å imorgon ska jag träffa världens finaste juliet
det ska bli guld - guldare - guldast [jag böjer ord som jag vill]
söndag blir väl sedvanlig ågren påkallad av för mkt att göra och för lite tid
vilket alltid resulterar till att jag gör prick ingenting - härligt!

lyssnar på the kooks för övrigt och minnen av ett somrigt malmö
lägger sej som ett tunnt lager damm i hela rummet.
slutsats - jag är trött på att det är så jävla kallt hela tiden
ge mig vår! ge mig sommargrönt å himmelsblå. ge mig solgult och picnic i parken.
eller åtminstone ordentliga vinterkläder!

/gemigngtsomtarmigngnstans

Kommentarer
Postat av: lotta

"jag böjer ord som jag vill" - ja, är man blivande svensklärare så får man det :)

2010-01-15 @ 09:40:50
URL: http://elvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0