lifechangeing breakthru

mest ett hej mitt ibland flyttkaoset här på tolvan :)
flytten gick bra.. det bars saker från kl 14 till kl 22 i tisdags.. TOTAL MADNESS!

som tur väl hade vi karlakarlar som bar allt det tunga å otympliga, så jag och angelikan slapp ^^
å stundom fann jag mej själv agera dörrstopp till och med.. inte sådär betungande direkt..

även, lifechangeing breakthru..
jag, annie emmylie maria, har slääängt MASSA grejjer..
däribland; en hel sopsäck kläder.. tio par skor.. minst tio väskor..
alla mina sängkläder förutom  två par..
halva säcken med vinterateraljer såsom halsdukar, sjalar, mössar, vantar..
alla extra tillbehör till magic bullet som jag hitintills inte använt.. mao ord - ADJÖ!
hylla, plastbackar, smink, hårprodukter.. u name it..

å idag ska killer frenzyn fortsätta.. be so sure..
att göra sig av med all skit man inte använder kändes fruktansvärt befriande igår..
tänk att slänga skit kunde frambringa så mkt endorfiner.. galet.. scientific breakthru?


/slängarn


Kommentarer
Postat av: lotta

Det är underbart att rensa :)

Inflyttningsfest, when? ;)

2010-01-07 @ 11:09:51
URL: http://elvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0