jäkla vinterväder!

hah.. mitt ena öga är svullet deluxe deluxe.. å jag är torr och har röda utslag i halva ansiktet..
härligt annie! jävla vinterväder.

mina planer på att spendera tid av mitt liv bosatt uppåt i landet läggs definitivt på hyllan nu..
om mellensveriges vinterväder får mej att se ut såhär..
hujjedamej.. vad skulle inte norra svreiges vinterväder göra med min hy då?
hemska hemska tanke.

vain? me?! for real? jes!

nä men på riktigt. what the fuck is happening. för var år som går blir
min hy bara känsligare å känsligare. böjvecksexem i varenda böj. haha.
knarkar hudlotion och kortisonsalva så här års. ente okej.

aja. idag ska jag alltså börja packa ihop min lägenhet. flytt påbörjas i mitten på nästa vecka
om inte tidigare.. ska ner till öbo på måndag och styra om kontrakten..
ska byta min tvåa mot angelikas och max korridorsrum.. kommer flytta cirka 100 meter..
gäller att inte flytta på tok för långt vetni ;)
flyttlasset skall bäras av inget mindre än gamla manickenkärran.. hell yeah.
har tokgalet mkt saker dock.. kommer aldrig få plats..
så äre ngn som är sugen på en blå byrå.. en blå cdhylla,
en svart hylla, eller en svart byrå.. hör av er ;)



/mrfuckface400

Kommentarer
Postat av: annieellen - ett maskrosbarn

Grattis till nya lyan, Annie!! :) Du flyttar alltså in i deras gamla lägenhet och dem tar din? Smart!



<3 Annie

2010-01-02 @ 19:32:06
URL: http://annieellen.blogspot.com
Postat av: annie sir talk-a-lot

@annieellen - jajjemen vi byter lägenheter med varandra :) smart och smidigt. angelikan som kom på idéen, för så långt hade jag aldrig lyckats tänka själv, haha. tack för grattiset också :))

2010-01-03 @ 12:57:15
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0