fylloliparn

idag är jag bosatt framför datorn, snubblar runt på internets, tittar, läser å begrundar
det finns så oändligt mkt av allt.. goddamn madness

å vilket kaos det blev igår sen..
lipsillen i mig kom fram och längtan efter alla som är för långt borta blev för stark
not2self: ge fan i att dricka upp allt vin!

det är en skam att jag endast har förmågan att vara ledsen om jag är för full..
borde kanske kräma i mig drycken jag hade tänkt dricka ikväll på festen
jag inte längre ska gå på, här hemma istället, sittandes framför datorn, helt solokvist..
å dricka för mkt vin, å för mkt öl.. å bara lipa..
haha just snygg kväll det skulle bli.. men jag behöver det..
låta promillen slå sönder murarna jag så fint har byggt, både tjocka å höga..
för tjocka, för höga.. alltid är det ngt

aja selfpity-anakin ska ta tag i sitt liv nu.. slänga flyttkartongerna som invaderat min säng..
gå till pressbyrån.. köpa ostbågar.. å kolla lökig film.. hela dagen..
å kanske att jag nog skiter i vinet. och ölen. palla lipa.
nää en feel-good movie å jag känner mej baggis som ny igen.
å så dom dära ostbågarna förståss.
det krävs inte mkt för att mota bort mitt regn och låta solen skina igen..
ge mej bara tre sekunder.. som en on/off knapp.. en fin förmåga jag har.. wax on - wax off ^^

/fylloliparn

ps.

här har ni ett menlöst kollage som bland annat innehåller en kaffebryggare,
vars kanna borde diskas bums samt en flyttkartongsinvaderad säng och
ett fint städat skrivbord som inte alls drunknar i skit. joråmensåatte. punktdå.


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

vad händer hos dej? :)



kram.

2010-01-09 @ 17:09:06
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

läs min blogg!

2010-01-09 @ 17:13:18
URL: http://viiicky.webblogg.se/
Postat av: SANNA

SV: OKej! :) jodå det är bra, börjar bli lite smått förkyld bara men :P



Vad tycker du om världens dyraste sko i mitt senaste inlägg då? :)



KRAM.

2010-01-09 @ 21:27:35
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0