flytthjälp

ska bort till jullan aka wheel-on-one aka julita aka lady jay nu snart
å hjälpa henna å flytta litta möbler å sånt trams till sin mor där hon ska bo tillfälligt

tydligen har hon träffat soulmate i england å ska flytta å sånt lök i mars
gifta sig också såsmåningom, innan dess resa världen runt å gå på strippklubb i vegas,
starta eget klädmärke, få schnäga tattueringar av sin man med mera
ni vet sånt där lök som ingen vill
iaf inte jag
lr prick jag också då?

lr ringmärkningen kan väl vänta. å sy kläder kan jag ändå så inte..
även om jag önskar att jag kunde
men flytta till annat land, resa världens runt å gå på strippklubb - dä vill jag
och täcka mer än sjuttiofem procent av kroppen i bläck - dä vill jag också


aja måste röra mig mot bussen
avslutar med bild fr värdaste annie&jullan-hänget i lördags <3
soppa, trueblood, rötjut å glassmedhallonbananåmaraängerpluschokladsås vare



/imgonnamissumadnesscrazywhenmarcharrives


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0