plugglördag

mitt tänkta mismtach igår blev inge värt.. och doc martens är fan lite för låga..
så jag styrde helsvart med hatt istället.. trök.. men gångbart
note2self: i nästa liv, då du förhoppningsvis har pengar - skaffa femtonhåls
dessutom måste jag göra ngt med håret.. så jävla trött på skiten just nu
wäääääääääääääääh. dagens första i-landsproblem

i övrigt
drömt massa skumt inatt
vilket bidragit till en ganska käss morgon
men frukosten var värd.. kesella med apelsin och kanel.. mouthfuck! sweet.

aja
ska skriva på kvällskursexamination idag. sen försöka slöhänga framför film
ikväll. ngn som är pepp? sucks to be solokvist heeeeeela lördagen juuuuu.

avrundningsvis
sittningen var jävligt värd igår
ser fram emot nästa

/aldrigaldrigensamalltidensamhär

Kommentarer
Postat av: snuffsan

Du är alltid väklommen att domdera i soffan vettu ;) Men fjärren är min min min min min min =P

2010-02-20 @ 12:42:08
URL: http://angelika-snuffsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0