överarbetad equals virrvarr

sitter i skolan sen kl 08 och pluggar medeltidshistoria med fröken rannamaa
(precis som de allra flesta dagarna de senaste fyra veckorna då alltså)
lagom trött i huvudet nu.. allt är bara ett virrvarr, så tar lite bloggpaus
innan det är dags för sexmästmöte på kåren.. det får man..

haft en helg dränkt i öl och vin.. inte så behövligt, men ett faktum..
kommande helg blir nog rätt lugn..

har ett examinationsarbete i min kvällskurs som ska skrivas..
åh vad roligt! att skriva är min absolut starkaste sida. NOT!
not now. not evah! wäääääääääh.

och vetskapen om att jag ska föda fram en c-uppsats under sommaren,
plus att jag efter kvällskursuppgiften ska hugga tänderna i den eftersläntrande vfu-uppgiften
får det att tåras i mina ögon. skämt å sido.
men en sak är dock säker.. skriftliga arbeten är icke min starka sida.. ngnstans. ngnsin. blä!

aja. toa nu. sen kåren. förhoppningsvis kaffe där.
min hjärna är överarbetad.
(ett stadie det inte är svårt att försätta den i iofs) hahahahah

/pippindenlille

Kommentarer
Postat av: lotta

Jag är tvärtom. Jag älskar att skriva. Säg till om du vill ha hjälp :)

2010-02-16 @ 12:03:34
URL: http://elvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0