fuck mondays

mitt humör går upp och ner som en j'vla flagga idag..
arg.. glad.. ledsen..uppgiven..pepp.. orkeslös.. tom..
allt på mindre än en timma
fuck mondays

tänker för mkt
på tider som flytt
får inte ska inte och vill inte fastna kring tankar om saker som var

får man skylla på snön?

jag hatar att saker tar slut
att eldar slutar brinna
att minnet selektivt omskriver sig självt
att människor flyttar
att jag aldrig kommer räcka till

och idag hatar jag särskilt mkt att min wifey
har varit på tok för långt borta på tok för länge nu
och att jag aldrig lyckas finnas där.. fuck fuck fuck

/farlinimitthjärtaslårsåhårt

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig så <3

du finns där, fast vi inte fysiskt är nära så gör dina ord mirakel här i kalla norge. underbara annie.underbara wifey.

2010-02-22 @ 12:45:23
Postat av: Lina

Ibland när du skriver så känns det som att du skriver det jag inte riktigt kan skriva... Om du förstår, typ.. hmm.



Går det inte att skylla på snön så får man skylla på SJ, eller något annat, finns alltid något att skylla på.



Men annie, en sak e säker å de är att du räcker till och blir över precis så som du är, världens finaste du <3

2010-02-22 @ 13:24:47
URL: http://linastaffansson.blogg.se/
Postat av: anakin sir talk-a-lot

@lina: oh din kommentar gjorde mig massa glad. tack för ditt pepp när jag var som mest opepp.. du är guld lina, vet du det!



@wifey: golden heores for ever n ever! <3

2010-02-22 @ 22:29:51
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0