dagens i-landsproblem

fikatime a la phsysalis, kiwi och koffeinfrittkaffemedsoyamjölk just nu. mums
klämde i mig ett singoalla lakrits som pre-fika också.. det fick man.. ^^

ska träffa angelikan snart
ut och promenixa
svänga förbi willys också.. måste köpa glödlampa till badrummet
helt nattsvart där inne just nu, wäääh.. helt klart dagens i-lands problem

i övrigt.. var på föreläsning idag, av per brohagen..
effektiv lästeknik.. me liked a lot.. har du inte gått på den så gör det till hösten

en average nyutsprungen gymnasieelev läser ca 350 ord/min
herr brohagen lovade att man efter hans föreläsning lätt kan komma upp till 700-800 ord/min
och med lite träning kunde man lätt nå ännu högre siffror - sweet
så så klart man va game [mkt game nu - jag vet- sry - i'm gamestruck]

ett average tips till alla läsande studenter - använd en läsguide
såsom en penna.. ögonen arbetar bättre om de har något att följa
så medan du läser rad efter rad så låter du pennan följa med
it is very nice - jes

nähopp. dags att klä på sig och dra
later alligators

/it'safineline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0