xmini viggo

pappa har fixat en ny tele till mig. för min är ju lite kaputt. kan inte tala
i den såvida jag inte har headsetet inkopplat för mikrofonen är paj. typ.

så igåååår fick man mms av pappischulu. telefonen has arrived. i jumby. förståss.
[för det var leverans adressen] wääääääääääääääääääääh.
så nu får man snällt vänta tills man ska ner dit över jul. men här är iaf en fin bild
på den som jag kan dregla över så läääääänge..



[mitt mantra atm: den som väntar på ngt gott - väntar aldrig för länge, den som väntar på ngt gott - väntar aldrig för länge, den som väntar på ngt gott - väntar aldrig för länge, den som väntar på ngt gott - väntar aldrig för länge, den som väntar på ngt gott - väntar aldrig för länge, den som väntar på ngt gott - väntar aldrig för länge. den som väntar på ngt gott - väntar aldrig för länge, den som väntar på ngt gott - väntar aldrig för länge. den som väntar på ngt gott.

jeppepp. nu ska jag borsta gaddarna å styra håret. sen om drygt en stund kommer
viggohunden som jag å maattis ska hundvakta tills på torsdag. myyyyys.
var ju hundvakt i mars, för snart ett år sen, åt samma dogge så det ska bli fint att få umgås
med djuret ngra dagar nu igen. en engelsk springerspaniel. brun. å jättegoooos.


ps. jag är en fantastisk djurfotograf. inte. hehe. pusshej.

Kommentarer
Postat av: Jamie

Ser du upp till mig så mycket att du måste ha en likadan mobil som mig? Jag tar det som en komplimang. :)

2010-12-07 @ 15:30:38
URL: http://maryrotten.blogg.se/
Postat av: Jamie

Jag tycker den är helt okej. Bra kamera iallafall och det är det viktiga i min värld. Lite små knappar på tangentbordet men det behöver man ju inte använda. Annars är det nog en vane sak att hitta rätt knapp och inte två.

2010-12-07 @ 16:31:50
URL: http://maryrotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0