härskanifåmerbilder

här ska ni få bilder för nu har jag hittat min sladd mellan mobilio å datamata.
maattis å båtsman krånglade massor med min älskade hatade hylla! dom bärde bar på den.
försökte lasta på den på kärran. insåg att det inte gick. bar tillbaks den. plockade isär den.
bar på den igen. sen flyttade vi [läs maattis å båtsman] den. sen fick maattis skruva ihop
den igen en dag senare! hurra vad duktig han var. båtsman med. han var nog duktigast.
sen kom maattis sist kom jag. klen tjääj.



men bara för att man är dålig lite sämre på att bära tungt å så,
så betyder inte det att man inte får pausa ändå! [så borde det vara iaf]



1. seee så mkt flyttkartonger! både kul å roligt. [NEJ]
2. mina kläder fick inte plats i gaderoberna. så jag slängde tre sopsäckar. hurrahurrahurraaaa!
det var bara fula kläder ändå så. sånt som dammat i gaderoberna i trettonhundra år å så.
3. frukost är bra skit. så sådan ska vi ha. rostemackor, havregrynsgrötmedäpple å fruuukt.
kaffe med - såklart. [vi tvångsmata båtsman med frukost å. stackarn. inte. bra skit ju.]


nu vill jag inte uppdatera mer. ska styra mat. sen kanske duscha. sen dricka bir
bort vid hertig kalle. sofia å baddarn har ju förödelsedasgfääst idag. jeppepp.

puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0