finally - it's here

först satt jag här å va nådigt sur. orsak - hemtenta combo huvudvärk.
dessutom så är min kurslitteratur "kolonialismens svarta bok" röd,
om man tar bort det svarta omslaget. upprörande. m i n s t   s a g t.


men sen pluuuuuuuuuuuuuuupp! damp det här ner i brevlådan ungefär nyss.

min avi till att hämta ut min nyyyyaaaaaa teeeeeeeeeeleeeefoooooooooooon!
[som min världens bästa pappa bara inte styrt utan som han dessutom rekat upp till mig]

jag känner mig sjuukt glad & ivrig samtidigt som jag känner mig enormt bortskämd å
lite halvt otacksam som inte klarade av att vänta tills jag ska hem nästa tisdag,
på att få sätta tänderna i nya telefonen.

meeeeeeeen som lite botgöring har maattis bestämt [vad som gav honom den rätten
är jag dock ej införstådd med] att jag inte får hämta ut telefonen förrän jag är helt klar
med en utav frågora på hemtentan. vicious man! men jag älskö'rn för det!

PUSS till alla från klaaad tjääj! mest till pappa. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0