second time is a charm?

hah! jag gjorde det igen. second time this year. glömde örebronxnycklarna hemma i
småuwland. epic fuckin fail. dags att skaffa klippkort hos låsjouren månne?
aja.. man ska alltid ta det onda med lite av det goda.. å i detta fallet kan jag konstatera att förödelsedagspengarna jag fick av farmor iaf inte gick till sprit å sånt okynnes.
[always look on ze bright side?!] på bilden nedan var jag rikare plus lyckligt ovetandes om
nyckelfaktumet. on the otherhand så vars jag dock måttligt uttråkad av att åka tåg å drog
en menlös mobilposé ngnstans mellan kumla och örebro södra i brist på annat. HAH!
u gotta love our mediacommunity? DAH! next up: sova. kisses.


Kommentarer
Postat av: Tageveronika

I like your website. Good job.

2011-08-29 @ 12:57:24
URL: http://tageveronika.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0