kaffebryggarn pt. two

min kaffebryggare är en riktigt hopbygge numer..
[fast den brygger faktsikt kaffe som smakar helt ok - om man inte är kräsen]
  • den saknar kanna då denna gick i kras på efterfääst i våras
  • plus att jag tydligen har loosat 'droppstoppet' nu med
detta resulterar till att min 'kaffekanna' numer består av
  • en aliminumform [efter ett stearinljus] så att koppen [läs kannan]
    kommer upp i lagom höjd
  • kannan är ju dock en mugg sen gammart
  • å droppstoppet i sin tur består numer av en oversize key [som egentligen är en
    kapsylöppnare] plus en hårnål som gör att nyckeln kommer upp i rätt höjd så att
    'droppstoppet aktiveras'
hänger ni med. ballt va? nää jag vet. men vad gör man inte för sitt svarta morgonguld!
ingenjörskonst tydligen ^^



Kommentarer
Postat av: wifey

åååå minns hermodsdal heroes å wifeyforlifeykaffemuggar!!!!!!!!!!!!!

2010-08-25 @ 11:32:07
Postat av: lotta

Haha, det där ser verkligen ut som ett hopbygge a la BB :P Överskottsbolaget har ju annars bra priser på kaffebryggare ;)

2010-08-29 @ 18:00:46
URL: http://elvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0