drop the world

ett tag sen jag skrev. mkt som hänt. minst. men det blir inge om det här idag. om ngnsin.
kaaaansccheee.

men ja, jo, iaf.. roll the tape..

frustrationen har varit total här emellanåt idag.. skrivkramp deluxe.. men det har börjat släppa..
och jag siktar på att vara klar om en tre timmar lr nå.. så skööönt. min text kommer bli långt
ifrån epic.. men som vanligt när jag svettas mot en deadline - bryr jag mej inte.
ge mig bara ett godkänt så jag kan lägga skiten bakom mig.
[pm sydafrikas 1900-tals historia]

när jag är klar ska jag möta upp vänner å fira med en öl. LÄTT. joråmensåatte.
så ja jo det var väl alles jag hade att säga. sådetså.



/wannabegangstapranksta v.3.01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0