motig morgon

jag är så jävla seg nuförtin.. brukade studsa upp som en boll runt kl noll sju utan problem
å nästan gå hål i golvet här hemma innan man kom iväg till uni å skulle möta pluggbuddy..
men nu.. nu är jag bara seg.. vill bara damma bort framför datorn å dricka mitt kaffe

påbörjat ny delkurs i historian, vilket innebär nytt PM å ny tenta.. sucka
GAH! leave me the fuck alone. kom med nått nytt.
värst är att samma koncept ligger såklart tills nästa å avslutande delkurs också.. härligt

aldrig i hela mitt liv har jag producerat så mkt texter
som de senaste tre terminerna plus ST-09
det är allt jag gör, sida upp å sida ner, skriva skriva skriva.. i varendaste jävla delkurs
se hur ordantalet växer hur man når kulmen på helvetesuppförsbacken..
försöka andas lite väl på backkrönet för att inte förgås i skrivkramper..

wääääääääh

eh så klart jag överdriver lite nu
men det är en motig morgon
å då vill jag skriva en motiga text
sådetså

ääähh nu gick strömmen också å internets [kl nollnio till fjorton]
tur att pappa hookade upp mej med mobiltbredband sist jag var hemma just in case
for times likes these pappa du är bäst!

men iaf
nu tar jag tag i mitt liv å gå ner till muttrarna för att plugga i mörkret

so long mofockers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0