msn-konversaition a la blond

anakin skywanker säger: avstickare: på biverkningssidan om svinlunsan..
brud som skrivit: "ja tog vaccinet igår och är gravid nu , vet inte vad jag ska göra.."

where's the logic? vad r det hon inte vet vad hon ska göra?
hon har ju redan tagit sprutan?!? madness

Nathali säger: hahahahahahah, jag älskar sådana brudar,
samma sak som de som kläcker, det finns inget hörn vid huskanten här. ;P
(syftar på detta inlägget)

anakin skywanker säger:
naaaaw! <3 hahah burn på mig.

Nathali säger: hur gör man ett hjärta?

anakin skywanker säger: oh jag har inte en aning.. bara sånna i pepparkaksdeg å sånt

Nathali säger: nej men jag menar ett sånt på msn <3 där ja, hahahhaha.
och jag läser data.

/dum dummare dummast

ps.
if i could i would be there 4 u - cinnamon buns
<3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nä men va söta ni e :)

2009-10-29 @ 23:15:19
Postat av: Snuffsan

Har du tagit vaccinet än ?? Funderar oxå på att ta det snart, eftersom det verkar som jag får vartenda litet virus i hela stan just nu !

Dax för en fika snart iaf, Miss yaa darl!

2009-11-03 @ 07:32:48
URL: http://angelika-snuffsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0