sammanfattning av brorsbesöket

följande faktum har konstaterats under dagarna fyra som gått;
- jag, annie, är sämst på biljard
- när det kommer till ritgenen så har varken jag eller bror ärvt den fr vår romerska mor ^^
- daniels guinnes teori scorade sju på skalan medan jag endast fick tre komma fem gällande skelettteorin, where's the justice in that?

- kirsten dunst leendet är the smile of smiles
- bra saker är ofta som jordgubbar som plumsar i mjölk
- den som säger mest osammanhängande klyscha/moralkaka/ordspråk vinner, tomato - potato

- efter sol kommer regnsken
- jag, annie, är sämst på biljard
- öl på rockbar är fint både på tisdagar & onsdagar

- jean claude van dammes självbiografiska film JVCD suxxxx!
- trainspotting är bättre än allt dåligt som gick på tvn i onsdags efter lunch
- jag, annie, är sämst på biljard

- kinamurens buffe is ze shizzle
- förra gången mke var här köpte jag snus till han på pressbyrån vid nickolai kyrkan
- väldigt få personer har så stor plats i mitt hjärta som min bror har



senaste fyra dagarna har varit wicked awesum. love!

/ida-skelettet var ingen lemur

Kommentarer
Postat av: Mac

Jag har en känsla av att du inte var så bra på biljard :P

2009-11-20 @ 11:14:21
Postat av: Lina

de tycker jag låter som en utmärkt idé!! Dock tidigast onsdag för innan csn har jag nästan inte ens råd med något som är gratis :P



och brorsor är nog bland det bästa som finns, så är de!!

2009-11-21 @ 13:38:16
URL: http://linastaffansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0