långhelgen som var

jag borde vara inne på dag fyra nu gällande naturdietandet. men det är jag inte.
inte ens en dag till sen sist avklarad. hahaha. meeeeen, nya tag imorgon.

vad hände med min, hmms vad heter det.. karaktär.. hmms..  vilja.. aaa..motståndskraft..
nu har jag det; -SJÄLVDISCIPLIN! ho-ho självdisciplinen vars försvann du hän?
kommer den inte tillbaks till mig tills imorgon blire att söka efter den med pannlampa och karta.
[pls pls pls kom tillbaks till mig under natten! snälla rara söta självdicsiplinen!]

aja. valborg då? vely lövlie indeed. torsdag var tegnerlunden med peeps.
sen oljehamnen med andra peeps. och sen drog jag och mr danneman
till bärseback och tog kvällen sist öl innan vi gav upp för kvällen.
jenny & co.jullan & lindajonas och maiden
danneman annie
jonasmallan & lindadanne skaten korrencissi d4
annie & jossanfilips

fredag satsade jag och älskling på kubb och grill borta vid muttrarna
med jullan, mallan, trash och hällblade. sen förbi bärseback.
sen ner mot stadsparken där godingar såsom linda, lina och puh återfanns.
[bader gills inte i detta fallet då han hällde öl på min overall, inte ok!
dessutom är det spritmissbruk. honestly, you owe me an apology]

jullan hällbladeannie danne trash
johnny fishy




lördags låg  jag och daniel i solen halva dagen. sen grillade vi lite med
folk från min korridor. sen fick jag ont i magen of doom och låg inne
resten av kvällen. i dag har vi mest slöat. och sen har jag vart på uni
å pluggat mellan två och sju. sen hem och bara kollat tv.

all in all, a very lövlie valborg indeed.
nu blire sova. ska träffa pascale på uni kl 08 imorgon.

puss påer.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Åh vilken fin bild på mig. hahaha.

2009-05-04 @ 18:20:47
URL: http://piixelslyna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0