random

i lördags hade jag lyckats få ihopa håret riktigt fint.
dessvärre hade jag ingen bild som direkt såhär i efterhand
kan styrka mitt påstående, but anyways here comes a pic
ni ser ju att det sitter en massa kraffs på sidan där iaf ^^ höhö


även. inte rört mig utanför mitt rum idag. [undantag köksbesök]
jävla skitdag. lektion imorgon. ska bli skönt. gives me a reason to get out.


även2. fortfarande naturdietande. undantag lunch på creperiet med erika och pascale i fredags
och all mat som åts ute i åbytorp igår. but hey,. know i'm home, and things are back to normal.

även3. mitt hår ser orange ut på bilden. säger som världens bästa korean skulle ha sagt;
 - dumt, sa bill. - skitdumt ,sa bull.


see ya around peeps!
/slöarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0