reporting from uni

jag är trött, sur och ledsen. på mig själv. och helt ärligt inte ett dugg klokare,
än vad jag var när jag anlände hit till uni imorse kl 0815. [klockan är nu 1545]

sats- och fraslära övergår mitt förstånd. och jag kan inte begripa varför jag inte förstår.
kanske för att jag bestämt mig för att inte förstå. vad vet jag. blääääääääääääää.
ska hem nu. städa mitt rum. installera alla överskottspinaler i ett förråd.
springa i trappor och ha mig. sen ikväll.. ja då fåre bli stas- och fraslära igen.
suck pust stön.

j ä v l a   m å n d a g   -   h a t a   m å n d a g !



              

Kommentarer
Postat av: Mac

Du får vara glad att du är snygg i ditt röda hår istället :D

2009-05-04 @ 17:14:21
Postat av: Emma

Hej granne!!

Nu har jag äntligen hittat på dig efter mycket om och men!

Söp ju bort lappen med länken sist =P

2009-05-04 @ 19:44:29
URL: http://racinghibiscus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0