nageltattoos

det blev inge mera fras- och satslära of doom idag. ha-ha [kommer jag få äta upp imorgon] blää.

dag ett på naturdiet har gått fine. redo för dag två.
maybe baby att det blir lunchgympa med erika imorgon med.
men kondisen känns som gone n lost forever så ska jag vara
riktigt ärlig så vet jag inte om jag vågar. vill ju inte dö på cupen u know.
hahah. ok, så bad äre kanske inte.. men att det är bad.. det är då en sak som är säker.

annars då.
- var på mitt första bb möte idag. lupp represent!
- blev omvald till sexmästare förra veckan. wiiii!
- inlämning av fras- och satslära examination imorgon. pls shoot me.
- inledande föreläsning ang stundande b-uppsats
som skall skrivas nu innan sommaren. pls shoot me again.
- trixat med nageltattoos idag med, höhö ^^ har femhundratolv ark till
som trots sitt dunderbilliga pris ändå lyckas ge mig dåligt samvete
då jag aldrig använt dom. så idag, pang, gjorde slag i saken.
synd bara att varken blommor eller glitter är min thing,
but hey what the heck känner mej trots allt  lite prydligt finurlig iaf
[vad fan innebär det egentligen?! hahah]



nää. godnatt-te. sen godnatttandborstning. å sen helt enkelt godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0