man kan ju undra

fick kedjemail av pappa. i detta stod det funderingar av olika slag.
och min morgonhumor fastnade för denna fundering;
har arbetarna på Lipton kafferast? haha

annars då?
jo jag har vart uppe med tuppen sen halv sju ngn gång.
vet inte  varför jag vaknade, men är högst medveten om att jag inte lyckades somna om igen iaf.
gått minimorgonpromenad. duschat i tusen timmar
och druckit tranbärsjuice och  naturdiet annanas.
snart blire väl kaffes å sånt dära nödvändigt ont
aka läsa i lagerholms fina bok; "att skriva spåkvetenskaplig uppsats"

lektion kl 1315-15 ska bland annat bli tilldelade handledare till b-uppsatsen
å sen planeringsmöte kl 16 med en av faddergrupperna
åtföljt av ytterliggare ett möte kl 17 med alla faddrarna plus generaler

sen hoppas jag på att leka lite med lady jay. balkonghäng? folköl?
du vet att vi borde ^^

Kommentarer
Postat av: Lina

även jag funderar på att köra någon dag naturdiet el liknande.. funkar de bra alltså?

men jag har ju lyckats träna nu två dagar i rad så ja e pepp på detta! du får följa med å gå/jogga i spåren här uppe nån dag!! (:

2009-05-12 @ 23:16:25
URL: http://desecrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0